sâmbătă, 29 octombrie 2011

Prin urmare, din engleza de balta in limbajul mioritic. La propriu.


Din nou dilema vietii: pe ce coclauri sa ma mai plimb si ce coordonate exacte sa aibe campii pe care sa ii bat… dilema ce se agraveaza cu atat mai mult privind din prisma starii mele. Sa explic: am fost aseara in cluuub. Hence, mult alcool. Hence, mahmureala. Alcoolul a fost cam prost, pe filiala whiskey nu am creat fidelizare decat pt Jack, orice alta spirtoasa al carei brand incepe cu litera J s-a demonstrat stiintific (pe un anume cobai) ca nu imi face bine. Hence, mahmureala dureaza de 12 ore and still counting.

Norocul meu e ca nimeni din cei care citesc minunatul meu blog care e si cel mai tare din univers nu se asteapta sa fiu coerenta in mod normal. Hence, stiam eu ca intr-o zi imi va ajuta aceasta perceptie. *big grin*
Bun, subiectele discutiei de azi vor fi la alegere: calatorii, dragoste, haos. (explicatia matematica: Haos= Totalitatea subiectelor de discutie – Calatorii –Dragoste.)...

Ai ales subiectul despre calatorii. O alegere fabuloasa ! Dar nu il voi dezvolta in acest post intrucat voi monopoliza discutia. Haha…
Subiectul cu numarul doi se bazeaza pe viata mea amoroasa si este atat de plictisitor incat sunt sigura ca nu vrea nimeni sa citeasca despre asta asa ca trecem la subiectul numarul trei si anume despre haos.

HAOSUL. Teorema haosului ne spune diferite chestii pe care nu le-am studiat niciodata si la ora asta chiar nu ma simt deloc vinovata ca nu am facut-o. Pentru ca nu despre acest haos voi dezvolta eu pasiuni ascunse si refulari in frustrare. Despre haosul pe care mie  imi place sa il numesc “Viata mea. Ta-daa !”
Din ceaslovul binecunoscutului autor anonim, clasic in viata, ce poarta fabulosul nume (ceaslovul, nu autorul) “De-ale haosului” (va urma “De-ale drumului”; sneak peak: cum sa minti un politist care te opreste la intrarea in localitate unde tu ai intrat ca Migu’ cu peste 130/h. Tag in categoria Calatorii), am descoperit ca toata lumea se complica. Fie ca te complici de un an de zile sa iti convingi iubitul sa iti ia catel, fie ca ai de realizat in 2 saptamani un scurtmetraj, fie ti se pare prea anosta viata ta si ti-o complici singur, fie esti unul din studentii aia de la medicina care se considera superiori din cauza faptului ca fac o facultate grea, iar toti ceilalti sunt niste prosti (asta nu are legatura cu subiectul, dar am auzit azi despre tipul asta si am ras copios de mentalitatea vietii. Apoi m-am intristat reflectand la gradul de prostie.), fie ca iti iubesti prietena, dar te desparti de ea ca sa mai incerci si fresh meat ca apoi sa te intorci la ea dupa cateva luni, toti ne complicam aiurea.

Exemplu: Mihaela venea acasa vineri seara pe la ora 10 post meridian. Intra in camin unde da nas in nas cu nea’ Ionel care statea la o vorba cu baietii veseli de la parter. Unul din baietii veseli, fiind mai vesel el asa de felul lui, s-a gandit sa faca o glumita vesela pe seama lui nea’ Ionel si sa il convinga sa o legitimeze pe nou-venita. Rezultatul: 10 minute pierdute in hol ca sa reuseasca Ion sa-mi citeasca legitimatia vietii. Si sa se convinga tot holul ca sunt din Focsani. Si sa observ expresia de repulsie de pe fata unui baiat vesel cand a aflat ca nu sunt din Constanta. Random, stiu.
Viata mea. Ta-daa !

Maine parasesc plaiurile lui Bucur pentru al 4-lea weekend la rand in cautare de alte peripetii ce vor intra la categoria Calatorii. Si de o masina de spalat pentru hainele mele.
Va pup !


3 comentarii:

  1. campiile tale in comparatie cu campiile mele sunt campiile campiilor mele :))

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi mersi :))
    si ca sa fim in acelasi registru, campiile mele sunt sublime, dar lipsesc cu desavarsire :p

    RăspundețiȘtergere
  3. Si campiile voastre sunt campiile noastre... ale celor ce batem campii odata cu voi... Gata, am batut si eu campii

    RăspundețiȘtergere