vineri, 15 iunie 2012

Trist. Dar adevărat.

Adresez o întrebare tuturor celor care au un monitor în față: Oameni buni, voi cum faceți față nivelului de prostie la care suntem supuși zilnic???

A devenit o mare problemă pentru mine acest subiect în ultima perioadă. Să explic de ce: sesiune fiind, nu am mai ieșit din casă de zile bune (iesitul în scopul ajungerii la facultate pentru datul de examene nu se pune). Neieșind din casă, singurul contact cu lumea exterioara și singura șansă de socializare a ramas internetul. Trist, știu. Totuși, nimic neadevărat. Iar dacă am zis internet, inevitabil, zic Facebook. Din nou trist. Dar din nou adevărat.

Așa că iată-mă în fața laptopului cu browserul meu preferat deschis. Bun, apăs cu neîncredere pe pictograma alb-albastră special păstrată de Google Chrome în meniul principal, indicând fereastra mea spre socializare. Și mă lovește: cel mai recent post în News Feeds, o poză mare cât capul meu după examenul de la Logistică, intruchipând o ființă  extraterestră, cu pielea carbonizată de solar, cu niște paienjeni în loc de gene care par a cântări vreo 3 kile juma’, bineînțeles nelipsita podoabă capilară de culoarea puiului proaspăt clocit și, țineți-vă bine, o chestie ventuzată, roz-bombon, umflată și țuguiată în mijlocul acestui portret mirific. Pentru prima dată și fără niciun fel de exagerare, mi s-a făcut rău la vederea imaginii. Apoi mi s-a făcut și mai rău la vederea numărului de like-uri, vreo 327.

Așa că întrebarea mea e urmatoarea: cine sunt idioții care apreciază și susțin aceste specimene? Pentru că a lor e vina. Săraca păpușă Barbie-gone-bad care mi-a dat stomacul peste cap nu are nicio vină până la urmă. Atâta poate, atâta face.

Dar ăștia, 327 de likări? Întrebarea m-a intrigat o perioadă. Am zis că daca aflu răspunsul poate dau de sursa de unde izvorăște cascada de prostie de care ne lovim cu toții zilnic.

Cu mândrie, am rezumat lista la câteva categorii:
  • 1.       24,3% dintre ei se încadrează în categoria sexului masculin, cu vârste cuprinse între 15-18 ani, purtând numele Irinel, Costinel, Frăsinel. Și Răzvănel. Deci categoria de baiețași pre-postadolescenți  în căutare de materiale pentru timpul de calitate petrecut cu propria persoană.
  • 2.       66,4 procente sunt reprezentate de alte specimene asemenea extraterestrului descris mai sus. E de apreciat solidaritatea totuși. Noi nu știm sensul acestui cuvânt. (Suntem prea cool ca să apreciem în mod public pe altcineva. Dar asta e altă discuție)
  • 3.        În ultimele 9 procente ceea ce înseamnă aproape 30 de oameni am înscris două categorii: colegii de facultate și, *așează-te pe un scaun și ia și o pastilă de inimă* mă-sa, frate. Adicătelea, fix mediile de unde ar trebui să provină 98% din educația de bază a unei persoane.


Deci și prin urmare, am rezolvat misterul. Partea de cercetare s-a încheiat, am descoperit DE CE.

Totuși, ce e mai greu, acum urmează. CUM și CE FEL de soluții trebuie implementate pentru a opri propragarea prostiei. Și nu, Kill it with fire nu e o opțiune viabilă. Știu că și asta e trist, dar na. Nu ne putem pune cu legea.

Aștept păreri/soluții sau orice alte comentarii/întâmplări legate de subiect. Sau ce mai vreți voi.

*Statistica efectuată are caracter fictiv, dar reflectă realitatea. Numerele sunt din buzunarul autoarei, că doar are și alte lucruri de făcut decât să efectueze diagrame și cercetări pe profiluri random de facebook*

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu