luni, 7 mai 2012

De 3X Femeie


Bunul meu prieten Dextroza mi-a trimis o idee: “scrie ceva surprinzator despre femei” zice el. Banuiesc ca trebuie sa mentionez faptul ca daca ma apuc sa dezbat argumente pe acest subiect ar fi ca si cand m-as arunca in gura lupului de bunavoie, intrucat as fi pe teritoriul lui absolut. Asa ca Danut, te rog, ai mila si nu critica prea rau incercarea mea de a-ti aduce satisfactie dezvoltand un post pe aceasta tema, DEOARECE nu e neaparat domeniul meu obisnuit unde incerc realizarea de sinapse.

In primul rand o sa critic incercarea de generalizare. Chiar am observat ca este atat de frecventa aceasta incercare in randul masculilor de a cataloga fiecare apartenenta a sexului frumos ca detinatoare de anumite atribute si sa nu incerce sa vada si dincolo de acesta aparenta.  De cate ori nu ne-am lovit de aceste stereotipuri?! - “Femeile” sunt varza la volan. - Noi facem gratarul, ca suntem barbati, “Femeile” la bucatarie la curatat de cartofi. - Numai voi, “Femeile”, puteti sa cititi mizeria aia de Eat, Pray, Love. - E “Femeie”, boss, la ce te asteptai?!

– Calma-te, mujer!!!

Femeile nu sunt toate la fel. Sunt femei carora le plac filmele lui George Lucas si femei care se duc la sala machiate. Femei care stiu multa matematica si femei care beau bere. Femei hipersensibile si femei qui vous font l'amour pour quelques sous (parca suna mai bine in franceza…). Femei care urasc barbati si femei care urasc alte femei din cauza unui barbat (asta e o situatie mult prea des intalnita chiar).

Si da, femeile chiar sunt surprinzatoare. Every one of them. Intrebarea e de fapt daca tu chiar vrei sa te lasi surprins. Daca chiar iti doresti sa cunosti persoana de langa tine. Si nu, nu e de ajuns daca ii stii numarul de la sutien. Ai rabdare sa descoperi in ea ceea ce altii nu au vazut inaintea ta. Ia-o ca pe o provocare, ca sa folosesc termeni din registrul testosteronal.

Dar bineinteles ca asta se intampla prea rar in secolul vitezei, cand toata lumea vrea din ce in ce mai mult si in timp din ce in ce mai scurt. Cantitate in loc de calitate. Totusi, minunile nu se realizeaza intr-o zi :P
Zicea Danut ca prea dam vina pe societate. Mi-a sarit asta in ochi din 2 motive: 1. Ca a folosit termenul “societate” mai des decat am auzit “Vara nu dorm” in camin si 2. Pentru ca am blamat chiar eu societatea in una din discutiile noastre pentru unele actiuni ale unor femei nowadays.

Ba, normal ca societatea influenteaza. Si cum totul se invarte azi in jurul superficialului, bineinteles ca toti suntem afectati intr-o oarecare masura, unii mai mult, altii mai putin. De asta am ajuns sa avem vedete de teapa Madalinei Pamfile si femei a caror viata se invarte numai in jurul barurilor de pe Lipscani, a notificarilor de pe facebook si a numarului de pretendenti libidinosi, detinatori a unor conturi cu cat mai multe zerouri. Dar nu doar femeile sunt asa, ca si sexul tare isi are specimenele lui de mahari, posesori de Ferrari-uri cu numere provizorii si fani declarati ai muzicii cu influente orientale produsa in Romania.

Am deraiat mult in stilu-mi caracteristic de la ideea de baza a postului si anume cum/cat de surprinzatoare sunt femeile. Oricum, daca nu ai aflat inca raspunsul la intrebare inseamna ca nu s-a indragostit nimeni de tine pana acum.

Recomand sa-ti iei un caine. :P 

4 comentarii:

  1. 1. Stilul e genial :)) (stii cand te contrazice cineva fara sa te indispuna)
    2. Chiar daca crezi ca eu cred ca ai dreptate :P trebuie sa iti spun "touche'" si ca urmatoarea mutare e a mea.
    3.Am avut papagali,pesti,hamsteri,pisica,chiar si o bufnita pentru scurt timp, acum am o tarantula. Ce pot sa zic. O sa.ti iau in considerare recomandarea :P :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu rezist impulsului si va trebui sa ma adresez in primul rand celui care se spune ca a provocat postarea:
    Dragul meu, scuza-mi abordarea directa, dar este incredibil cum te grabesti sa pupi mana (sa nu zic altceva) autoarei. Cred ca din cauza unei reminiscente juvenile sau a unui impuls legat de anotimp, te-ai apucat tu, care banuiesc ca ai trecut de pubertate, sa faci apologie… Femeile sunt toate la fel: se manifesta numai diferit, in functie de mediul din care provin si de gradul de cultura dobandit. De aici si pana sa te lasi ametit de un vocabular generos invelit intr-o sintaxa (recunoastem) originala, este cale lunga. Nu se vede oare ca pledoaria, destul de bine voalata, este personala? Femeile, da, sunt complexe in aproape toate atributele negative ale personalitatii si pot sa te surprinda frecvent, dezamagindu-te…
    Este nedreapta abordarea? Nu! E adevarat ca sunt si femei deosebite, dar credeti-ma nu sunt suficiente ca sa se faca primavara… Oricum s-a scris atata despre subiectul asta si tot pare inepuizabil, ramane totusi un singur adevar - oricand barbatul are o problema, se spune “cherchez la femme”…

    RăspundețiȘtergere
  3. bahahaha :)) pasta o stii?
    Young Allie: What do ya want?
    [asks after he tells her he needs to regain his strength after making love all day]
    Young Noah: Hmmm. I want some... uh... pancakes... and some bacon... and chicken.

    Crezi ca stii despre ce vorbesti dar defapt nu stii nici despre ce vorbesc eu.Dumbass anonimous .let's agree to disagree.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tema ma face sa ma gandesc la cafea :)

    RăspundețiȘtergere