vineri, 18 martie 2011

Bagaje – part 1

Asta ar trebuit sa fac in aceasta mirobolanta dimineata pentru a putea parasi Bucurestiul weekendul de urmeaza (acesta este un verb la modul supin). Bineinteles ca mi-e sila sa imi strang catrafusele pentru cele 2 zile, dar mi-e ingrozitor de dor de Focsani.
Siiii cum stateam eu asa inconjurata la propriu de bagaje, am inceput sa ma gandesc si la alt tip de bagaj: bagajul sentimental. La ce se refera de fapt ? Bineinteles ca explicatia e relativa, in functie de fiecare. E ceva ce te reprezinta? Il acumulezi treptat pe parcursul relatiilor si il cari dupa tine in fiecare noua relatie? Mi se pare interesant. Imi ascult prietenele vorbind despre relatiilor lor si nu pot sa nu observ ca se strecoara cateodata cate o remarca de comparatie cu”fostul”, chiar daca doar alaturat de apelativul “ïdiotul”. Imi plac povesirile de genul, aflu o gramada de lucruri despre personalitatea fiecaruia. Si odata cu acestea se nasc si nenumarate intrebari. Studii de caz:
1.       Evelina a fost inselata de fostul prieten, a trecut printr-o despartire urata, s-a tot intalnit alternant cu tot felul de tipi, cu apucaturi mai mult sau mai putin dubioase, unii erau de treaba, altii aveau creierul prajit, unii erau stalkeri, altii o ignorau. Dupa vreo luna se hotaraste sa se impace cu fostul prieten, dar nu are niciun fel de incredere in el si relatia e condimentata cu certuri la tot pasul.
Evident ca intamplarea din trecut sta intre ei asa ca intrebarea este: poti sa ierti si sa uiti ? si chiar daca reusesti sa ierti, poti oare vreodata sa si uiti?
2.       Julieta are o relatie de 3 ani cu Romeo. De dragul relatiei, Julieta se minte ca e fericita si se chinuie sa ii suporte crizele nou-aparute de gelozie si posesivitate ale lui Romeo.
Intrebare simpla: De ce suntem dispusi sa facem compromisuri si sa tinem cu dintii de amintirea a ceea ce a fost candva frumos? E chiar asa greu sa deschidem ochii si sa privim realitatea?
3.       Mary dupa 2 ani de relatie perfecta cu Colin a ajuns in situatia relatie la distanta. Dupa vreo luna, apare Oswald, alias a 3a roata la bicicleta si astfel Mary se gaseste in situatia telenovelica de a fi implicata in acelasi timp in 2 relatii. Pe cine sa aleaga?
De ce, dee cee, deee ceee nu rezista niciodata relatiile la distanta, in special daca sunt serioase?

Sa ne rezumam la atat pentru moment.

Situatia mea preferata: o gramada de intrebari si niciun raspuns :))

Ciao !
Btw, numele sunt fictive.

4 comentarii:

  1. Iti raspund doar la o intrebare: nu rezista relatiile la distanta pt ca ochii care nu se vad se uita! Nu se pune aici videocall de pe mess. Ideea este ca in momentul in care alegi sa fii cu cineva care este la 200 km de tine si nu poti garanta ca in fiecare weekend il vei vedea si tu si el va schimbati. Deveniti alti oameni. Intervine ceea ce eu numesc cel mai crunt defect dintr-un om: posesivitatea. In momentul in care unul dintre voi si-a asumat acest defect, goodbye! :)

    Btw imi place blogul tau.

    si P.S. : Sa nu uiti sa scrii si de dans draga mea. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Subiect complicat... Dar cum il cheama pe prietenul Evelinei? Cel fictiv...

    RăspundețiȘtergere
  3. Orice nume e bun :P Ion, Dan, Costin, Romeo, Wilhem :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum Romeo... De asta mi-a fost teama. Pai e de trei ani cu Julieta... Ce incurcata e viata asta :P

    RăspundețiȘtergere