luni, 19 septembrie 2011

Ha ha.


Ceee poateee fiii maaai amuzant si placut de facut intr-o zi torida de septembrie decat sa alergi prin fata pompierilor dupa o nenorocita de lesa care iti urmareste cu reala nesimtire si inversunare cainele? Va zic eu, nimic. Nimic nu e mai amuzant de vazut pentru bietii pompieri plictisiti decat o lunatica practicand cros ca la olimpiada, incercand sa isi ajunga din urma si sa-si linisteasca micutul puppy care a deranjat somnul cel de moarte in care se adancisera rutina si plictiseala unor batranei vizoristi de pe linistita strada Ghinea Dorinel cu schelaiturile sale.
Dap. Imaginea vietii: pe la orele 21, 21 si ceva s-a constatat ca imi scapa lesa din mana, Scarlet observa ca un monstru de plastic incepe sa o urmareasca cu un zgomot infernal rezultat din loviturile repetate cu carosabilul oriunde s-ar duce. Panica totala! Fear and loathing in Focsangeles! Imi sar toate cele din geanta incercand sa o prind din urma, un nene care tocmai a trecut cu masina pe langa mine ma anunta ca am scapat nu-stiu-ce pe jos, cainele meu a trezit toata strada cu urlaturile ei si ii da prin cap sa se ascunda dupa niste masini. Ma credeti sau nu, lesa e blana dupa ea; bineinteles Scarlet ajunge sa se incurce intr-un manej-a-trois  cu roata unei masini si mai sus mentionata si diabolica lesa.
Anyhoo, happy ending, ajunge si ciufulita de stapana-sa pe theme songul din Powerpuff Girls si remediaza situatia, dracuind teribil. Fabulos, ce pot sa zic. Maine ii iau un chew toy.

<trivia>
Am un prieten care imi citeste blogul doar ca sa vada daca scriu ceva si despre el. Ar trebui sa fie multumit acum. :D
</trivia>

Read me later ! :*

4 comentarii:

  1. Ce frumos ma :)) Tari peripetiile tale, imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai forţat propoziţia trei si puteai farã nici un risc sa-i zici cãţea... Scarlet e chiar mândrã de asta, chiar dacã tie nu- ti suna prea bine termenul.

    RăspundețiȘtergere