miercuri, 26 ianuarie 2011

De ce *Coffee Rush* ?

In primul rand, pentru ca ideea blogului mi-a venit dupa consumul unei supradoze de cafea, cantitate care provoaca, cel putin in cazul meu, un tsunami de idei, fara mare legatura intre ele, nascute dupa cunoscuta expresie “cantitate, dar NU (neaparat si) calitate”. Mda, sper sa nu fie cazul.
Asa caaaa… ce s-a gandit subsemnata ?! Cum ar fi sa existe un loc in cyberspatiul asta unde sa imi scriu toate tampeniile anacolute ? Raspunsul a venit prompt :

Mare e gradina Domnului si la fel e si Internetul !
Revenind (lucru pe care eu de putine ori il fac pentru ca de obicei imi tot uit ideile), sper ca blogul asta sa nu fie o completa pierdere de timp nici pentru mine, nici pentru cei care ajung sa il citeasca. Dar asta se va vedea in postarile viitoare :D

Ok, maine cateva cuvinte despre mine, nu prea multe ca sa nu plictisim.
Tootles !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu