duminică, 30 ianuarie 2011

Postul de duminica


Ora 22:17 – perfecta pentru o pauza de cafea. Nu ideala, dar atat timp cat ma ajuta sa nu imi mai cada ochii in gura de somn si asta fara sa fiu nevoita sa apelez la scobitori, e perfect.

Bineinteles ca sunt un student tipic si ma comport ca atare: in ajunul examenului, fac abuz de cafea si imi supraalimentez creierul cu informatii random despre finantele publice si private, datorii si alte chestiute pe care (daca suntem norocosi) le cunoaste doar ministrul economiei . 
Ce sa zic, o seara perfecta de duminica.. mai ales ca mediul e in mod cert si indubitabil “propice” pentru astfel de activitati… educative. NOT !

De ce? Cum ar spune un clasic in viata: de mere !

De fapt, explicatia multi-pertinenta ar fi ca eroinele noastre si anume cele doua colocatare vesele din casuta roz si fermecata situata in apropierea Pietei Romane au avut program de studiu azi. Au studiat fiecare barfa nou-aparuta si suculenta din incinta facultatii, fiecare plan din viitorul apropiat, filozofiile erei contemporane (moda si religia promovata de revista Cosmopolitan), au despicat firul in patru a fostelor relatii amoroase ale blondei (roscata s-a distrat pe cinste la subiectul asta),  pe scurt, orice, mai putin studiul curbei utilitatii marginale si legea finantelor publice din monitorul oficial.

(Ihhh.. btw, nu stiu sa fac cafea. Bleax, gust naspa!)

Bineinteles, discutiile offtopic dintre cele doua s-au terminat in momentul in care o acuta pana de semnal si-a facut simtita prezenta, nivelul luciditatii celor doua scazand sub nivelul marii. 
In traducere, Andreea si cu mine am ras de am facut pana si am trait fericite pana la adanci batraneti. 

Sau sper, cel putin, pana dupa examenul de maine.

3 comentarii:

  1. Eu mi-am lasat soarta in mainile redbull-ului :)) Tipic oricarui student, deci nu e cazul sa ne ingrijoram. Dar o sa avem maine mare noroc la examen si o sa-l luam cu nota mare si la micro la fel si gata dupa aia se termina :D

    RăspundețiȘtergere
  2. subscriu ! eu mai am bartai cearceafu de notiuni de invatat, daca termin pana maine ma autoproclam mondiala :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. GOD i miss student life!!! Bafta la examen!

    RăspundețiȘtergere