marți, 1 februarie 2011

Pierdut semnal. Il declar nul.


Deci da. A dat Domnu’ si am supravietuit ! Bear Grylls se joaca cu puta in nisip la emisiunea lui acolo in comparatie cu ziua mea de azi care a sfidat legile lui Cronos si a tinut vreo 37 de ore. Adica de 37 de ori 3600 de secunde. Adica atat de mult incat m-a apucat pensia asteptand in fata salii nenorocite de examen.

 Dupa inca un deceniu calculat de la momentul initial t0, momentul in care s-a permis accesul in sala de examen si t1, cand am iesit din minunatul amfiteatru 2103, unde deja simteam ca am petrecut o buna parte din viata mea, golirea salii parea o scena reprezentand intoarcerea de pe front a unor soldati, imagine ce mi-a amintit de clasa a 10-a cand dupa 7 ore de info aveai optionalul de sport ultima ora (da, stiu, WTF?!) iar profu’ (responsabilitatea intruchipata, nu aveai cum sa pleci de la ora lui), cand ajungea destul de aproape de colectivul clasei deja auzea trilurile elevilor sai fiecare strigandu-si nevoia fiziologica ce ii apasa mai mult in acel moment: “Ne e foame, ne e somn, vrem la baie, avem maine test la mate” si multe altele inventate pe parcurs.
[Da, acesta a fost un exemplu clasic de anacolut.]

Totusi trebuie sa recunosc ca facultatea m-a facut sa ma gandesc mult la perioada liceului si sa evidentiez cateva deosebiri cruciale intre elevii aspiranti la viata de studentie si fostii liceeni acum ocupati cu studiile universitare:
  1. Ora/Cursul de info: inainte stateai pe hi5 sau te jucai cu singing horses si iti enervai la maxim colegii (in special cu al 4-lea cal), acum visezi cu ochii deschisi la ferma de pe facebook.
  2.   Inainte glumeai cu directorul liceului, acum nici macar nu stii cum arata decanul facultatii. 
  3. Inainte vara plecai la Costinesti cu colegii in tabara, acum iti dai restantele sau, daca nu ai, lucrezi.
  4. Inainte radeai de pitzi-wannabe care isi faceau poze in baie, acum razi de pitzi care se pozeaza in picioare pe pervazul geamului. (Mda, asta nu o sa se schimbe prea curand)
  5.  Si desigur lista continua ->  +
 Concluziile le tragi singur sau, daca tot suntem in sfera anacolutului, nu le mai tragem deloc si mergem sa mancam capsuni. Mie oricum nu imi plac cliseele si am si o scuza: zi super-naspa care tocmai a atins 39 de ore.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu