miercuri, 9 februarie 2011

A fi sau a nu fi... in vacanta. Aceasta-i intrebarea ?!

Ok, nu credeam ca o sa zic asta vreodata, dar… incep sa ma cam plictisesc in vacanta.
Si va rog, inainte sa sariti toti cu furci si topoare urland “BLASFEMIE, SACRILEGIU, EREZIE” vreau sa explic si de ce am aceasta stare atat de greu de inteles.
Cu bunavoita dvs va voi aduce la cunostinta ca mi-am suprasaturat dorinta de a pierde timpul si ca utilitatea marginala a acestei actiuni tocmai a atins pragul de 0. Ceea ce, conform marilor economisti, inseamna ca o sa am insatisfactii daca imi continui programul de nefacut nimic. Daca e sa duc analiza mai departe, pot sa spun ca asta e in mare contradictie cu ceea ce parea scopul meu pana acum. De unde va rezulta ideea ca altul este scopul meu, altul decat pierderea iremediabila a timpului si blocarea persoanei mele intr-o bula atemporala (desi imi placea sa fac asta). Care e adevaratul scop, asta va ramane un mister pe o perioada deocamdata nedeterminata de timp.


Cu alte cuvinte, m-am saturat sa stau degeaba si am nevoie de niste proiecte care sa ma scoata din starea mea de plictiseala.
Da, stiu ca puteam sa zic direct asa de la inceput, dar ce rost avea sa am in sfarsit un post coerent, unde sa nu aberez macar putin in jurul subiectului?

Asa ca zilele astea am tot cautat diferite activitati de facut. Si am gasit. Shoppingul a fost de departe cea mai satisfacatoare activitate, atat pentru pshihicul meu cat si pentru dulap. Mai putin pentru portofel. Mult mai putin defapt.
De asemenea, i-am redescoperit pe Bon Jovi. Nu o sa ii egaleze niciodata pe Aerosmith in topul preferintelor mele, dar s-ar putea sa ajunga in Top 5. Si da, si mie mi se pare ca Jon Bon Jovi este o bunaciune. De unde si dorinta acerba de a merge la concertul lor din Bucuresti. Cine mai vrea sa mearga sa urle cu mine sa ridice manuta :D
O alta activitate si deloc inteligenta e legata de momentele mele de nebunie temporara cand trebuie sa demonstrez ca apartin sexului feminin si ma apuca dorinta de a tine dieta. Da, asta se intampla de obicei cand nu am ce face.

Sunt curioasa ce alte idiotenii de planuri visez in noaptea asta si cate voi pune in aplicare de maine. Probabil numarul lor va fi aproximat in jur de 0 intrucat visele mele sunt alcatuite din imagini total simboliste adica in cea mai nesimtita contradictie cu realitatea.

Inca ma gandesc daca Jon Bon Jovi e mai tare ca Steven Tyler…

 Neeeaah. Steven rules.

4 comentarii:

  1. 1. bon jovi nu e mai tare ca steven tyler
    2. si eu m-am plictisit de moarte de vacanta asta:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. bun, inseamna ca nu sunt doar eu in situatia asta :)) si daaaaa, nimeni nu-l intrece pe steven tyler <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot Steven Tyler e mai tare. Daca esti fana, uita-te la American Idol pentru ca de sezonul asta face parte din juriu. Si este GENIAAAAAAAAAL. Si sunt altii mult mai tari decat Bon Jovi. Pot sa iti dau n+1 exemple :D

    RăspundețiȘtergere
  4. stiu clau, am inceput sa ma uit dinaintea examenului de mate :)))) crede-ma, imi place de omu ala de moooor :X

    RăspundețiȘtergere