miercuri, 2 februarie 2011

Inconsecventa logica sau Cum-naibii-e-posibil-sa-bati-campii-in-halul-asta?


Ok, acesta va fi ultimul post in care voi strecura termenii “examen” si “sesiune” si asta doar  pentru ca de cand a inceput mult-iubita Sesi am cultivat o intreaga plantatie de morcovi. Si nici macar nu joc Farmville.
Maine… am ultimul examen. Si desigur, cheful de invatat un cearceaf de notiuni teoretice de microeconomie pe de rost tinde spre 0.

La asta mai “ajuta” si frigul de afara. Si frigul dinauntru, bineinteles. Casuta roz nu e chiar asa roz si in plan metaforic, se rezuma doar la cel fizic, din pacate.

De asta de vreo saptamana cel mai bun prieten mi-a devenit caloriferul. Deja m-am mutat langa el. Au aparut si certurile conjugale, dar nu sunt eu de vina, el e cam rece cu mine in ultimul timp. :(  Nu imi mai acorda atata atentie, relatia noastra nu mai are… caldura de alta data, flacara pasiunii se tot stinge la intervale fixe, am o banuiala ca intre el si centrala exista… o legatura speciala. Poate ar trebui  sa luam o pauza, m-am hotarat ca de vineri sa imi iau lucrurile si sa plec la mama. Dar o sa ma intorc  la timp pt Sf. Valentin…
Da, imi dau seama ca aberez despre o relatie imaginara cu o centrala termica si derivatii acesteia, dar aveam de ales intre asta si de a vorbi despre examenul de maine… saaau de a ma apuca de invatat pentru el.

Deeeci… revenind, cu ajutorul unui ibric si a diatezei reflexive in seara asta SE va face iar exces de cafea, ultimul pe semestrul asta si SE asteapta cu nerabdare ca excesul de cafea sa fie inlocuit cu excesul de vodka incepand deee.. maine sa zicem, de la concertul Suie. :D
Si asta pentru ca  incheierea lui Sesi trebuie sarbatorita ca atare.

Asa ca de maine se preconizeaza o cantitate industriala de anacolut si asta pentru ca ne place, place, place. :D

V-am pupat.

4 comentarii: